Click Awayyyy :D

Total Pageviews

Saturday, January 10, 2009

Oh! Tuhanku..

aiyo.. jangan peduli aku la..
aku sakit jiwa sikit punye..
putus beberapa wayar selepas sekolah dibuka..
biasalah tu..

mood swing aku bertambah gila..
mcm la adik yang bernama sheau hwa tu..

bukan la..
bergurau je..
aku sedang dalam kesakitan yang tidak dapat dijelaskan..
fizikal, mental, dan hati..
hatiku bagai dihiris dengan sembilu..

Oh! Tuhanku..
pedihnya hati ku..
apabila kad yang ku buat tidak dihargai..

Oh! Tuhanku..
sakitnya mata ku..
nampak kerja rumah yang setinggi Gunung Everest..

Oh! Tuhanku..
mengapa laaa cikgu memberi kerja rumah yang begitu banyakk..
Otak ku hampir gila..
buat addmaths sampai terputus wayar tak henti-henti..

Oh! Tuhanku..
wayarku terputus sampai saya mengeja bayi, "babi.."
betul tu..
aku tak tipu..
mmg otak ku sudah tidak berfikiran waras..

banyak terima kasih la kepada guru-guru yang memberi kerja rumah.. T.T
betul.. betul.. harus memberi kerja rumah supaya kita rajin sikit..
akan tetapi..

wait!

where can "akan tetapi" wan?! stupid ass..

tetapi..
faham-faham je la..
perempuan yang begitu lemah sepertiku..
mana ada tenaga buat begitu banyak barang..

tuisyen yang berlambak-lambak..
kerja rumah berlambak-lambak..
stayback berlambak-lambak..
masalah berlambak-lambak..
fatty acids dan glycerol pun berlambak-lambak..

aduhai...
mengapalah.. nasibku begitu..
kan ku sudah cakap....


aku ni PUTUS WAYAR!
tak tipu kan???

mujurlah adik Jarrett ku masih ada di sisiku..
tetapi..
aku berasa amat bersalah..
kerana dia merindui aku sampai tidak dapat belajar..
aih..
macam mana la ni..?

ternampak dia selalu emo..
apalah yang telah terjadi..?
aku tidak dapat lagi ber-hot dengan mereka..
melvin.. jarrett... niren.. jialun.. jiajun.. faiz..
aku tau kerinduan mereka terhadap saya tidak dapat diterangkan..

bersabarlar.. adik-adik..
tahun depan dan masa stayback pun boleh jumpa saya kan..?
jangan lar bersedih..
aku tau kamu semua sangat "hilang" tanpaku..

aku love kamu semua pun..
jangan bersedih lagi ye??
=D

tidak.. aku tidak tak tukar pun..
mungkinlah.. kawan baik ku yang bernama "stres" telah menjadi kawan karib ku..
aku masih gila la..
mana ada "cool"??

hot la...
masih dan akan terus menjadi HOT..=)

kamu semua lebih baik daripada sesetengah orang yang tidak menghargaiku yang telah banyak berjasa dan berbakti kepada mereka.. aku telah berperang bertungkus-lumus dan membahayakan nyawaku.. tetapi...

tidak juga dihargai oleh mereka..

aih..
betapalah.. sedihnya ku..

sudah la..
nevermind la..
suan le ba..

No comments: